Fazer Geishan uusi visuaalinen identiteetti

Fazer Geishan uudistettu visuaalinen identiteetti tuo Geishan nykypäivään puhutellen sekä uusia että nykyisiä Geishan ystäviä.

 

Fazer Makeiset Oy

Fazer Makeiset luo makuelämyksiä. Suomen markkinajohtajan tuotteita viedään 40 eri maahan.

 

Fazer Geishan uusi visuaalinen identiteetti
Fazer Geishan uusi visuaalinen identiteetti

Haaste
Uudistaa perinteisen ja pidetyn Fazer Geishan ilme nykypäivään uuden brändiposition mukaisesti, säilyttäen tunnistettavuuden ja menettämättä uskollisia asiakkaita.

Lähestymistapa
Uudistuksessa Fazer Geishalle ominaiset visuaaliset elementit uudistettiin hienovaraisesti, tuoden kokonaisuus nykypäivään raikkaana, tunnistettavana ja  yhdenmukaisen tunnistettavana.

Lopputulos
Pakkausilmekonsepti ja uudistetut pakkaukset luovat myymäläympäristössä yhdenmukaisen ja tunnistettavan kokonaisuuden. Uudistettuun tuotevalikoimaan kuuluvat Geisha suklaapatukat, levyt, erilaisia rasioita sekä Geisha-tuotteet muissa tuoteryhmissä.

Hyöty
Kirkastettua brändiä vastaava Fazer Geisha visuaalisuus, jota herkullinen ja omintakeinen konvehti on inspiroinut.