Vierailukokemuskonsepti

Skaalautuva messukonsepti sisältäen näyttelymoduuleja tuotteille ja medialle.

 

KONE Oyj

Vuonna 1910 perustettu KONE kuuluu alansa johtaviin yrityksiin. KONE tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä monipuolisia ratkaisuja niiden huoltoon ja peruskorjaukseen. KONEen tavoitteena on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä.

 

Haaste
Ainutlaatuinen, yhtenäinen ja maailmanlaajuinen vierailukokemus, joka kommunikoi KONEen ammattitaitoa ja KONEen brändimissiota ”Dedicated to PeopleFlow TM”.

Lähestymistapa
Palvelu- ja tilasuunnittelu.

Lopputulos
KONE vierailukokemus on kokonaisvaltainen maailmanlaajuinen vierailukonsepti.

Hyöty
Hyvin suunniteltu ja tarkoituksenmukainen vierailukokemus kommunikoi korkeasta osaamisesta ja auttaa vierailujen organisoimisessa, yksi projektin lähtökohdista oli kasvattaa vierailijoiden lukumäärää KONEen toimipaikoissa ympäri maailman.