Next Leap -tapahtuma

Tapahtumakonsepti pitäen sisällään tilan, tuotedemot ja –installaation, visuaalisen identiteetin ja animaation.

 

KONE Oyj

Vuonna 1910 perustettu KONE kuuluu alansa johtaviin yrityksiin. KONE tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä monipuolisia ratkaisuja niiden huoltoon ja peruskorjaukseen. KONEen tavoitteena on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä.

 

Haaste
Ainutlaatuinen KONE-relevantti VIP-tapahtuma wow-kokemuksella. Lanseerattava tuote, Ultra RopeTM on merkittävä innovaatio toimalalla. Lisäksi lanseerattiin People Flow Intelligence-älytuotteita, joiden viestejä tukemaan luotiin futuristinen sekä vähäeleinen tapahtumavisuaalisuus sekä tuotehyötyjä kommunikoivat demot ja installaatiot.

Lähestymistapa
Tapahtumakonseptisuunnittelu, tilasuunnittelu, tapahtuman visuaalinen identiteetti ml. animaatiot, tuotedemot ja -installaatio.

Lopputulos
Innostava tapahtumakokemus, jossa KONE brändiviestit ja lanseerauksen sisältö tuotiin osaksi tapahtumaa erilaisin keinoin.

Hyöty
Tapahtuman viestien tuominen tapahtuman kaikkiin elementteihin, KONEen brändiä vahvistaen.