Asiakaskommunikaatiokonsepti

Kokonaisvaltainen Stockmann tavaratalon visuaalisuuden uudistus ja ohjeistus kaikkiin tavarataloketjun toiminnan oleellisiin asiakaskohtaamispisteisiin, kuten perusilme-elementit, opastusjärjestelmät, esitteet, pakkaukset ja tilalliset peruselementit.

 

Stockmann

Stockmann on suomalainen vähittäiskauppaa harjoittava pörssiyhtiö ja Suomen parhaiten tunnettu ja arvovaltaisin tavarataloketju. Stockmann-konsernilla on 16 tavarataloa, noin 700 muotimyymälää 16 maassa ja viisi verkkokauppaa.

 

Stockmann Asiakaskommunikaatiokonsepti
Stockmann Asiakaskommunikaatiokonsepti

Haaste
Stockmann tavaratalon asiakaskommunikaation uudistaminen ja selkeyttäminen sekä kokonaisvaltainen ohjeistus.

Lähestymistapa
Tila- ja graafinen suunnittelu.

Lopputulos
Uudistettu tavaratalon opastusjärjestelmä, brändi- ja visuaaliset elementit sekä ohjeistus.

Hyöty
Laadukkaampi ja linjakas asiakas- ja Stockmannin brändikokemus. Ohjeistus mahdollistaa linjakkaan brändin rakentamisen ja ylläpitämisen.