Vario -myymäläkonsepti

Tikkurilan myymäläkonsepti on moderni ja inspiroiva shop-in-shop konsepti, joka helpottaa asiakkaita valitsemaan oikeat värit ja tuotteet. Kaupalle konsepti tarjoaa modulaarisen kokonaisratkaisun tukemaan maalituotteiden myyntiä. Ratkaisu huomioi kunkin kaupan asiakasprofiilin sekä eri sesonkien esillepanotarpeet.

 

Tikkurila Oyj

Tikkurila tarjoaa kuluttajille, ammattilaisille ja teollisuudelle käyttäjäystävällisiä ja kestäviä ratkaisuja suojaamiseen ja somistamiseen. Tikkurila on vahva alueellinen toimija, jonka tavoitteena on olla johtava maaliyritys Pohjoismaissa ja Itä-Euroopassa mukaan lukien Venäjän.

 

Haaste
Kehittää uusi tapa esitellä ja myydä maalia myymälöissä, joka inspiroi kuluttajia maalaamaan sekä tekee maalituotteiden valinnasta ja ostosta helpompaa. Tarjota kaupalle modulaarinen esillepanokokonaisuus, joka sopii kaikille myymälätyypeille kaikilla Tikkurilan markkina-alueilla.

Lähestymistapa
Käyttäjätutkimus, palvelumuotoilu, tilakonseptisuunnittelu, kalustesuunnittelu ja graafinen suunnittelu.

Lopputulos
Tikkurila myymäläkonsepti on moderni ja inspiroiva shop-in-shop konsepti, joka helpottaa asiakkaita valitsemaan oikeat värit ja tuotteet. Kaupalle konsepti tarjoaa modulaarisen kokonaisratkaisun tukemaan maalituotteiden myyntiä. Ratkaisu huomioi kunkin kaupan asiakasprofiilin sekä eri sesonkien esillepanotarpeet.

Hyöty
Konsepti helpottaa kuluttajien maalin valintaa ja lisää näin maalinmyyntiä. Esimerkiksi uudet, isommat värilastut myymälöissä auttavat asiakkaita värin valinnassa ja väri-, pinta- ja materiaalimallit ovat kutsuvia, helposti saavutettavia ja aina samassa paikassa. Kaupalle konsepti mahdollistaa korkeatasoisen maaliosaston tarjoamisen kuluttajille helposti ja vaivattomasti.